Mitchell o.s.v.

Ser på Being Human igen. Jag måste ha varit väldigt ouppmärksam förra gången, för 90% av avsnittet jag ser nu känns helt obekant. Av någon hemskt konstig anledning verkar jag ha missat allt utom ett par gnälliga scener med George och Annie. Alltså, till och med ett motivational speech av Mitchell har jag missat. Jag gillar Mitchell. :) Jag gillar Aidan Turner. Trots att han alltid ser ovårdad och lite äcklig ut. Det gör inget.
 
Jobbat vanlig kassadag idag. Jaha, Det var allt jag hade att säga där.
 
Skyndade hem (typ), tog en snabbdusch (typ), och åkte på kalas hos store lillkusinen (typ). God mat och god dessert, och "lille" lillkusinen visade lite häftiga Doctor Who-mods (..eller nåt) på Minecraft. :)
 
Och nu ska jag försöka vara lite uppmärksam på Mitchell. 
 
Haj!
 
 
 
 
Dagbok, Doctor Who, TV | #Blogg100, Aidan Turner, Being Human, Doctor Who | |
Upp