Mat och sånt.

Idag skulle jag egentligen tvätta. Men så blev det en liten tur till Freeport istället. Där finns sushibuffé och en Lindt-butik. :) Många sushibitar blev det. Och lite choklad. 
 
När jag kom hem hann jag se klart på säsong 4 av Skins, alltså det sista som finns på Netflix. Nu får jag hitta resten av säsongerna på andra ställen. Gillade inte riktigt slutet... Säsong två hade ett väldigt bra och avslutande slut, men här fanns massor av lösa trådar. Kanske hänger en del av karaktärerna med ett litet tag på nästa säsong också, men det tror jag inte. De har ju haft sina två år nu, och slutat skolan. En del av dem har hängt med längre än så, och det känns jättetråkigt att inte se dem mer. 
 
Hann se senaste avsnittet av Under the Dome också. Blue on Blue. Vill nog påstå att det var starkaste avsnittet hittills, äntligen hände det lite grejer. Jag är fortfarande inte så förtjust i att the dome är helt ljudisolerad, och jag saknar Barbies kontakt med utsidan. Och massor av andra Barbie-saker. 
 
Och sen åkte vi till Veddige och firade mormors födelsedag. God plockmat, vin, kakor, godis, och tårtor. Gott! Vi fick söka skydd inomhus under en halvtimme ungefär, när flygmyrorna tog över, annars satt vi på altanen hela kvällen och hade det gött. 
 
Nu är klockan över elva, men jag börjar inte jobba förrän tio imorgon så jag hinner nog ändå påbörja femte säsongen av Skins innan jag måste sova. 
 
HÄJ! 
Dagbok, TV | Kungsbacka, Skins, Under the Dome | |
Upp