Var är bok-Barbie?

Igår sov jag uselt och var trött hela dagen. I natt sov jag som en stock men kände mig som ett vrak när jag vaknade, och var helt vilsen på jobbet hela dagen. Vet inte ens riktigt vad jag gjorde hela dagen? Tur att det var en kort dag, och att andra tog över när jag gick hem klockan fyra. 
 
Åkte direkt in till Kungsbacka efter att jag hade slutat. Egentligen var jag sugen på sushi, som vanligt, men jag orkade inte ta mig till Kungsmässan så jag stillade hungern med en macka på subway istället. Gott! Och längesen. Handlade det jag skulle på systemet, och sen hade jag en liten stund över innan jag behövde gå till bussen, så jag hamnade på Hemmakväll. Rotade lite i fyndlådan, och lyckades skrapa ihop fyra filmer (för 100 kronor). Inget speciellt nämnvärt egentligen, förutom Jeff who lives at home. Den har jag velat se länge. Jason Segel. :)
 
Hemma satte jag mig i soffan och såg nyaste Under the Dome (alltså... jag saknar bok-Barbie) och ett avsnitt av Breaking Bad. Underbart att det snart sätter igång igen, men jag kommer nog inte hinna ikapp innan dess... 
 
Efter det kände jag att jag behövde röra mig lite, så jag tog en långpromenad runt ridskolan, ner till havet, över berget, genom samhället, och hem. Så härligt det var på berget vid havet när solen höll på att gå ner... så himla fint. Hade ett gammalt avsnitt av Alex & Sigges podcast i lurarna, och Sigge började prata om intro- och extroversion. Han nämnde en av de två böckerna jag köpte för ett tag sedan, Tyst. Den andra, Introvert (av Linus Jonkman), läste jag på en helg just när jag hade hämtat dem, men Tyst har jag inte läst ännu. Så, tack Sigge, för inspiration. Nu ska här läsas! 
 
Ja, inte nu då alltså. Nu ska här sovas. Imorgon vill jag vara pigg. 
Böcker etc., Dagbok, Film, Jobb, TV | Alex & Sigge, Breaking Bad, Introvert, Jason Segel, Jeff who lives at home, Linus Jonkman, Under the Dome | |
#1 - - Mia:

Lånar gärna nån gång!

Svar: Det får du gärna göra, kan skicka den med Hannes nån dag. :)
Josefin

#2 - - Anonym:

Toppen!

Upp