Björkris och lastbilsflak och alkohol.

Idag har vi firat min kusin Hannes som tagit studenten. Och det har varit så roligt! Jag brukar störa mig på folk som inte beter sig ordentligt och är högljudda, men idag blev jag verkligen upprymd av deras lycka. Tog hundratals foton som jag inte tänker gå igenom idag... Både på folk jag kände och andra. Vi var kvar i stan nån timme och vinkade åt alla festfyllda lastbilsflak, och drack och åt lite. 
 
Sen åkte vi hem till Hannes m. fam. och fortsatte firandet. Underbar blandning av människor i alla åldrar, både släktingar och vänner. Massor av mat givetvis. 
 
Nu dricker jag Bakis och undrar när mamma tänkte komma "hem", hon ska sova över här men jag ska jobba imorgon och hade kanske helst gått och lagt mig nu... 
 
 
Dagbok | Student | |
#1 - - Mia:

Nu längtar jag till den dagen.

Upp