Men den här dagen var faktiskt bra!

Lite konstig sömn igen, men det kan jag väl leva med. Vaknade åtminstone utvilad och gick upp och tog en dusch. Hann både föna håret (som blev helt okej trots att jag struntade i mousse och bara blåste på) och äta lite frukost! 
 
Morgonen på jobbet gick hyfsat smidigt, men jag är fortfarande lite ovan vid att öppna kassan för jag gör det så sällan. Och bortsett från att vi hade det lite stressigt under luncherna och att jag fick hjälpa till med grönsaksbeställningen så kändes det som en bra dag. Idag var nog faktiskt alla på bra humör. Förutom ett par minuter då jag surade över att folk struntar i att göra (viktiga) saker man ber dem om. Ja ja. Så är det nog på alla arbetsplatser. 
 
När jag kom hem gjorde jag lite sallad (roman, gurka, jordgubbstomat och feta - svårare behöver det inte vara) och åt det med lite kyckling och massor av tzatziki. Mums! Och efter det - det obligatoriska kvällstet. I kväll blev det russian earl grey (med honung såklart) i min fina blommiga mugg. 
 
Skrattat åt Sveriges Mästerkock och Trinny & Susannah. Och nu ska jag försöka läsa lite A Game of Thrones innan jag somnar. 
Böcker etc., Dagbok, Jobb, Mat, TV | #Blogg100, A Song of Ice and Fire, Game of Thrones, Sveriges Mästerkock, Trinny & Susannah | |
Upp