Idag går det inget bra på tv.

Så verkar det. Nova var här en stund och åt pizza och såg på halva Lejonkungen, men sen ville hon åka hem (fast hon skulle sovit över), och då fick hon låna med sig Lejonkungen hem. Efter ett avsnitt Big Bang Theory och ett Äntligen Hemma gav jag upp. Eller, jag såg ett par minuter av The Following, men det var ju pinsamt dåligt. 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska se. Kanske inget. Kanske översätta lite mer Doctor Who, det var längesen nu. Loke väntar på nästa avsnitt, det vet jag ju. 
 
Fast å andra sidan vet jag ju att Iwan Rheon är med i Vicious, nån britcom med Ian McKellen. Det kanske vore nåt. 
 
Jag är lite kär i honom. Det är kul att vara småkär i kändisar. It's my thing. :)
 
 
AAAAHHHHH! Titta bara! 
Dagbok, Doctor Who, Film, TV | Doctor Who, Iwan Rheon, Lejonkungen, The Following | |
Upp