Vilken jävla skitdag!

I natt sov jag mellan halv ett och halv två, och sen igen från efter tre fram till sex. Funderade seriöst på att sjukanmäla mig, men det går ju inte. Kämpade mig upp ur sängen och till jobbet, och där kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut. Blev klar med allt till sist i alla fall, nästan två timmar senare än jag egentligen skulle slutat. 
 
Så himla trött och tjurig. 
 
Dagens höjdpunkt var när jag kom hem och fick ta på mig pyjamas och sätta mig i soffan. 
 
TV. 
 
Imorgon ledig. 
#Blogg100, Dagbok, Jobb | #Blogg100 | |
#1 - - Tjatmoster:

Enda positiva med Skitdagar är att även de dagarna tar slut. Till slut.

#2 - - Igen:

Ska vi Valborga ihop? (om inte du ska dricka cider på nån gräsmatta, det är ju typ det man gör på Valborg:)
Vi kan höras, jag jobbar sent.

Svar: Oj, jag såg inte detta förrän nu. Konstigt! Det brukar ju dyka upp i mobilen. Jag har druckit cider i ett vardagsrum. :)
Josefin

Upp