Howdy

Yay! Roadtrip!
 
 
Destination: High Chaparral, som nästan var en spökstad såhär sista helgen för säsongen.
 
 
Men vi hade kul ändå.
 
Vi tittade på stadens olika företag.
 
 
 
Vi såg på showen. 
 
 
Vi tittade på supergulliga shettisföl som lekte (fast de slutade just när vi kom dit så det här var alltså den bästa bilden jag fick...), och vi åkte tåg.
 
 
På tågresan hände det spännande grejer...
 
 
...men vi klarade oss helskinnade undan rånarna och överlevde dagen. 
 
Några av oss tog en ridtur. 
 
 
Och så hann vi med en snabbvisit på GeKås på vägen hem. Jag köpte inte så mycket, men bland de få saker jag fick med mig fanns ett par mysbyxor med blommor. 
 
 
Snipp snapp snut, så var hela helgen slut.
 
(fast inte för mig för det är måndag imorgon så jag är ledig)
 
 
 
P.S. Här är en bild som inte passar in, men jag gillar den ändå. 
 
 
D.S.
Dagbok, Häst, Resa | GeKås, High Chaparral | |
#1 - - Linda:

Jag blev kär i första bilden !

Svar: Åh, tack! Den blev inte bra på första försöket, kan jag säga... :P
Josefin

Upp