Glömde visst nåt.

Jo, för tusan. Doktorn har ju fått en ny outfit! 
 
 
Ärligt talat är jag lite besviken. Den känns så intetsägande? Som en mörkare, tightare version av Smiths säsong sju-kläder. Som jag älskar, by the way. 
 
Ja, ja. Han har ju snygga skor i alla fall. 
 
Godnatt på riktigt. 
Dagbok, Doctor Who, TV | Doctor Martens, Doctor Who, Matt Smith, Peter Capaldi | |
#1 - - Ulrika:

Jag tycker han är skitsnygg! :O

Svar: Det är ju inget fel på kläderna, men de kunde ha gått lite längre från Matts stil tycker jag. Alla de andra har ju varit väldigt olika varandra, förutom kanske Hartnell och Troughton...
Josefin

#2 - - Ulrika:

Jo,jag förstår vad du menar iofs. Men samtidigt tycker jag att Smith och Capaldi är så olika i sig, så det stör mig inte direkt att deras kläder är lite lika. Och jag gillar den långa kavajen/kappan! :D Han är snyggare än vad jag hade förväntat mig, liksom ;)

Svar: Det har du rätt i, de är rätt olika... :P Och jag kommer bergis falla även för denna Doktor en liten bit in i hans första avsnitt. :)
Josefin

#3 - - Mia:

Vill ha den gamla doktorn!#förändringsobenägen

Svar: Jag tror att du skulle gilla den gamla gamla Doktorn också. Kanske lite lättare med förändring om du får se en annan Doktor innan den nye kommer. :)
Josefin

#4 - - Mia:

Hmm.....

Upp