Kvällen var bättre.

Läste igenom mina senaste inlägg här på bloggen, och påmindes om hur gärna jag hade velat se Coriolanus med Tom Hiddleston och Mark Gatiss. Den livesänds på massor av biografer runtom i världen den siste januari (tror jag) men närmsta stället härifrån var typ Jönköping, så jag la ner hela grejen. 

Men nu slogs jag av tanken "konstigt att inte Bio Roy sänder den, de brukar ju visa teaterföreställningar och sånt..?" och gick in på deras hemsida för att kolla, och johodå - de kommer visst att visa den! Fast den tredje februari, vilket passar mig helt perfekt för jag är ledig. Så himla bra! 

Inte lika bra som att se den live i London, men Hiddleston och Gatiss på bioduk duger bra för mig. :) 


Och så fick jag igång Netflix också, så jag hann se tre avsnitt av Dexter i alla fall. Hur tusan ska han klara sig ur den här knipan..? 
Dagbok, TV | Bio Roy, Coriolanus, Dexter, Mark Gatiss, Netflix, Tom Hiddleston | |
#1 - - Ulrika:

Mycket underlig situation nu, att det är JAG som sett nånting innan dig och vet mer än dig ;P

Svar: Ja, det är ganska ovanligt, oftast är det ju jag som lurar på dig en massa serier... :P
Josefin

#2 - - Linda:

Jag älskar Dexter :)

Svar: Jag med, än så länge! Så spännande. :)
Josefin

Upp