Giraffer och Storchar

Jättemycket på jobbet idag. Så trött. Det var lugnt ett par timmar mitt på dagen dock, så jag hann med det jag behövde göra. Alla kunder var väl och firade studenter just då... En stund innan jag skulle gå hem blev det mörkt ute och himlen öppnade sig... Inte kul att promenera i ösregn med tunn fuskskinnjacka och converse. 
 
"Gjorde" soppa till middag - värmde Keldas thaisoppa och la i lite kyckling och champinjoner. Häpp! Enkelt och snabbt och hett (i ordets bägge betydelser). 
 
Sällskapsresan går på tv, men jag är så trött så jag gav faktiskt upp efter 1,5 h eller så. 
 
Och imorgon är det jobb igen, fast inte så väldigt länge, och kalas på kvällen. På lördag ska vi se Håkan Hellström på Ullevi och säkert hänga på stan hela dan om vädret tillåter. Kanske att jag har tid att vila lite på söndag?
#Blogg100, Dagbok, Jobb, TV | #Blogg100, Sällskapsresan | |
Upp