She's all that

Hinner aldrig med allt jag tänker göra när jag jobbar i grönsakerna... Idag stannade jag kvar trekvart extra och blev ändå inte klar. Det blir så skönt under sommarveckorna när jag faktiskt har fått schemalagd kontorstid, och inte bara ska klämma in mina uppgifter när jag "hinner." 

Efter jobbet åkte jag till Kungsbacka och hämtade nya linser (som hädanefter kommer dyka upp i brevlådan med jämna mellanrum utan att jag behöver beställa - så sjukt bra). Åt visst lite sushi till middag också, när jag ändå var där. Och så råkade jag som vanligt hamna framför den amerikanska hyllan inne på Ica. Farligt. Mitt lördagsförråd är nu berikat med marshmallowfluff, jordnötssmör, och chocolate chip cookie-mix. :) 

Kanal 11 sände She's all that ikväll, och jag kunde inte låta bli att titta på den... Fortfarande ganska underhållande, men vansinnigt klyschig. 

Och så ska jag.. inte kolla på The Office ikväll! För det är läggdags för längesen. God natt! :) 
#Blogg100, Dagbok, Film, Jobb, TV | #Blogg100 | |
#1 - - Moster:

Vad gör man med fluffet? Orkade inte stava hela ordet:)

Svar: Typ samma saker som man gör med Nutella och sånt. :)
Josefin

Upp