Tillsammansskapet <3

Idag vaknade jag ca 05:50. Vad är det? Jätteknas. Vid sju lyckades jag somna om en stund i alla fall, så jag fick lite sovmorgon på min sovmorgon. Gick nästan upp lite vid nio, hämtade datorn och hängde i sängen en stund till. Nån gång efter tio fick jag börja göra mig i ordning, satte till och med kamerabatteriet på laddning! Duktigt. 
 
Blev hämtad halv tolv ungefär, av Mia, Isak, och Loke. Vi åkte till Kungsbacka och mötte upp mamma för att vara med i Tillsammansmarschen som snirklade sig från stationen till torget, via Kungsmässan, Fyren, och Lindens torg. Härlig stämning och underbart väder! På torget bjöds det på tal och musik (och kaffe och te), men vi var blev så hungriga så vi gick innan det var slut...
 
Vi åt buffé på Kungsmässan, och handlade lite smått - till exempel köpte jag en väska som passar till min blåa klänning.
 
 
Sen hamnade vi i en jättelång kö på glasscafét, och köpte lite för mycket glass. Åkte en snabbis till Freeport, och Ica Maxi efter det. Nu är jag äntligen hemma! Tänker ha en slapp kväll i soffan med gifflar och godis. :)
 
Bar för övrigt omkring på kameran hela dagen men kände ingen lust alls att fota. Men det är tanken som räknas?
#Blogg100, Dagbok | #Blogg100, Frillesås Friendship, Indiska, Kungsbacka, Kungsmässan, Tillsammans för Kungsbacka, Tillsammansmarschen | |
Upp