Framsteg

Halvbra dag. Som vanligt när jag jobbar i grönsaksavdelningen kände jag mig lite ur fas och liksom bara... seg. Fick gjort det jag skulle i alla fall. Och så har det regnat hela dagen nästan. 
 
Men! När jag hade lyckats tvinga mig ut till slingan så såg jag faktiskt solen! En liten, liten stund. Dessutom klarade jag två varv idag, så jag känner mig ganska hoppfull inför Vårruset (eller Vår Ruset... grr.). Ska försöka klara fem kilometer på fredag, så är ju saken biff när det väl gäller på måndag. Sen är det ju synd för resten av gänget att de får vänta på mig i en kvart efter att de har gått i mål... men det är smällar man får ta. :P
 
Stekte lite ägg, korv, och champinjoner till kvällsmat, så nu är jag till och med mätt också. :) Ska bara förbereda morgondagens frukostsmoothie innan jag äntligen får gå och lägga mig. Med vetevärmartofflor på fötterna. :)
#Blogg100, Dagbok, Jobb, Träning | #Blogg100, Vårruset | |
#1 - - Linda:

Vart är det vårrus på måndag? När?

Svar: Slottskogen! :) Första start 19:00. Sugen på att springa?
Josefin

#2 - - Moster :

Du är grym !! Bra jobbat, du kommer att svischa i mål på ett kick!!

Svar: Det kommer definitivt inte gå på ett kick, men jag kommer komma i mål i alla fall. :) Skynda långsamt!
Josefin

#3 - - Linda:

Jag tror ärligt talat inte att jag klarar att springa 5km.. Sååå dålig kondition. Men sugen blev jag och kollade hemsidan.

Svar: Häng på nästa år! :)
Josefin

Upp