Som vanligt.

(Det här inlägget ser kanske lite dystert ut, men det är det inte. Jag är bara trött.)
 
Helt vanlig tisdag. Som vanligt. 
 
Jobb. Trött och seg, som vanligt. Tror det delvis berodde på att jag åt ganska mycket pasta både igår och idag på lunchen. Min kropp har blivit van vid att inte äta så mycket sånt, så det blev kanske lite knasigt nu. Och så var jag förstås trött för det var svårt att komma ner i varv ordentligt igår efter Vårruset så jag somnade ganska sent. Som vanligt. 
 
Jag hann gå hem en stund efter jobbet och äta. Avocado och kokt ägg, lite halvmosat och med salt på. Så himla gott! Speciellt om man lyckas koka perfekta ägg och hittar en avocado med perfekt mognad. 
 
Och sen var det tisdagsmys, som vanligt. Kollade på Vem vet mest och kunde nästan ingenting... Tråkig omgång. Efter det blåste vi liv i vårt Harry Potter-tittande igen, och såg på Fenixorden. Tur att alla hade sett den innan, för det var mycket snack runtom, som vanligt. När den var slut var klockan "bara" tio (och jag hade lätt kunnat gå och lägga mig) så vi såg på två avsnitt av Gilmore Girls, och återigen var det en himla tur att alla hade sett det förut. Och det blev lite sent. Som vanligt. 
 
Nu har jag smort in mina stackars ben med massor av liniment, och ska alldeles strax sova och hoppas på att vakna utvilad imorgon och redo för en lång dag på jobbet. 
 
Hoppas det ja. Som vanligt. 
#Blogg100, Dagbok, Film, Jobb, TV | #Blogg100, Gilmore Girls, Harry Potter, Vem vet mest | |
Upp