Tease

Jag är så trött. I natt somnade jag nog inte förrän två. Vet inte varför. Kan ha berott på att jag drack te till Biggest Loser igår, men det borde inte ha hållit mig vaken så länge efteråt. Jättejobbigt att gå upp i morse, och så spillde jag jordgubbssaft på min strumpa och på min piké precis innan jag skulle gå till jobbet. :( 
 
Dagen på jobbet gick jättefort. Plötsligt var klockan fem och det var dags att byta om och åka på på repetitionskurs i HLR. Bra att få friska upp minnet lite, det är lätt att glömma tekniken mellan gångerna man brottas med den där dockan man ska få liv i... 
 
Jättehungrig och med den där äckliga menskänslan i hela kroppen kom jag hem strax före nio, och hann värma en portion med lax och grönsaker lagom till Biggest Loser, som idag var en emotionell berg- och dalbana. 
 
Jag var tvungen att se ett avsnitt av The Office också efter det. Alltså... Jim Halpert, I love you. En sån vill jag ha. 
 
Förresten! Äntligen en teaser för How to catch a monster Lost River.
#Blogg100, Dagbok, Jobb, TV | Biggest Loser, Doctor Who, How to Catch a Monster, John Krasinski, Lost River, Matt Smith, Ryan Gosling, The Office | |
Upp