Vissa dagar är korta.

Jösses, så fort den här dagen gick. Tvättade och diskade i förmiddags och sen var klockan plötsligt ett. Åkte till Kungsbacka för lite nödvändig shopping: lämpliga kläder för morgondagens festtjänst, springskor och -kläder (Stadium har jättebillig Adidas-kampanj just nu, så passa på!), chokladpluttar för framtida användning av min fontän, och sushi. Sushin var mest nödvändig. Gick in på Indiska också för att höra om jag kunde byta min trasiga väska utan kvitto, men det verkade lite krångligt med kontoutdrag och grejer så jag struntade i det. När jag kom hem hittade jag kvittot dock, så jag får åka tillbaka på måndag och byta ut den. Dessutom glömde jag ju gå till Body Shop idag, hur nu det kunde hända, så det måste jag också göra på måndag. "Behöver" nog lite nya body butters. 
 
Mötte upp Johanna och Carro och åkte till Åsa, fixade lite för festen imorgon, åt pizza, åkte hem. Kollade på Vem vet mest och lite dålig tv. 
 
Snipp snapp snut så var denna dagen slut. 
#Blogg100, Dagbok, TV | #Blogg100, Vem vet mest | |
Upp