Inga spoilers idag.

Älskar David Tennant. Här hos Letterman. Kanske att man ska se Gracepoint fast det bara är en remake av Broadchurch? Utan präst-Rory dessutom. Jomen jag ska nog ge det en chans i alla fall. 
 
Och nyaste Doctor Who? SÅ BRA! Så bra.
 
Bara ett avsnitt kvar på den här säsongen nu. Eller två, för det är ju snart jul också. 
 
Men alltså på riktigt, nyaste avsnittet var sjukt bra och inte ens lite förutsägbart. Thank you, Moff!
 
God natt. 
Dagbok, Doctor Who, TV | Dark Water, David Letterman, David Tennant, Doctor Who, Peter Capaldi, Steven Moffat | |
#1 - - Tjatmoster:

Näpp nu måste jag se lite Dr Who igen. Var ju jättelängesedan. Vad ska jag se tycker du?

Svar: Ja just det, ni ligger ju efter med en hel säsong, nästan! Det får vi ju styra upp.
Josefin

#2 - - usandin.blogg.se:

Åh! Ge mig lördag igen! Eller.. söndag kanske. För det brukar bli då jag hinner se det.. men snälla! Låt denna vecka gå fort!

Svar: Det känns som det kommer gå superlångsamt till lördag! Eller söndag. Jag kommer nog inte heller hinna se det förrän då. Hur jag nu ska överleva det...
Josefin

Upp