I'm so excited

Nu har det gått ett par dagar sedan vi fick reda på vem den nye Doktorn är. Jag har tänkt massor, googlat, läst, tittat på bilder, och tänkt ännu mer. Och jag tror att det blir jättebra. Jag tror att han blir jättebra.
 
Känner ungefär samma som när vi fick reda på att Jenna/Clara skulle ta över efter Karen/Amy och Arthur/Rory - sorgsen men supernyfiken. Jag vill se den nye Doktorn NU! Men jag vet ju att det dröjer till efter jul innan vi får se honom första gången, och då är det antagligen bara en kortkort scen på slutet som vanligt. Om de inte har smugit in honom i 50-årsavsnittet i November då. De har ju faktiskt sagt att det inte ska fokusera på de 50 år som gått, utan på framtiden. Och jag vet hur lurig Moffat är... 
Dagbok, Doctor Who, TV | Arthur Darvill, Doctor Who, Jenna Louise Coleman, Karen Gillan, Peter Capaldi, Steven Moffat | |
Upp