(Idag yttepyttesmå Game of Thrones-spoilers som antagligen inte förstör någonting alls)

Härlig ledig måndag! Nästan inga måsten alls. Har sett på Community ungefär hela dagen, med pauser för att tvätta och diska, och för att se på Vem vet mest och Game of Thrones. Riktigt bra avsnitt idag också, som vanligt. Jag hatar Cersei. Och jag var riktigt orolig för våra vänner som hamnade vid Crasters stuga, men så kom jag på att hjälp är på väg. Grym slutscen också, med vålnaderna. 
 
Kom nyss in från en kvällspromenad. Underbart väder! Hittade tre Nordfrontklistermärken och lyckades plocka bort ett helt och hållet. De andra rev jag loss så gott jag kunde. På de flesta lyktstolparna i närheten av skolan syntes det att det suttit märken och att de var bortrivna. Känns kass att det finns folk här som sätter upp dem, men å andra sidan känns det jättebra att vi är fler som plockar bort dem. 
 
Nu ser jag ett sista avsnitt av Community innan jag måste bädda och gå och lägga mig. 
#Blogg100, Dagbok, TV | #Blogg100, Community, Game of Thrones, Vem vet mest | |
Upp