Dag 100

Jaha, hoppsan. Jag har inte riktigt hållt räkningen på dagarna, men jag visste att mållinjen närmade sig. Så jag googlade och det visade sig att idag är sista dagen i årets Blogg100.
 
Därför borde jag skriva ett riktigt bra inlägg idag. Det kommer jag nog inte göra. Känner det på mig. Kanske till och med pausar lite från bloggen. Bara lite. Efter imorgon i så fall, för imorgon kommer nytt GoT och då måste jag ju avreagera mig lite. Åh, det är så spännande... 
 
Det är så härligt att det är sommar! För det är faktiskt det på riktigt nu. Både i kalendern och i vädret. Sol och fint och varmt. Jag var en sväng i Varberg idag och råkade tajma in det så jag fick se ett gäng balklädda studenter, det kändes vansinnigt somrigt. Åt en glass i solen. Eller egentligen hade solen gått i moln, men hur kul är det att skriva att jag åt en glass i gråvädret? Nä. Inte alls. 
 
Lyssnade på Kent. Verkligen. Herregud, den skivan har jag knappt ens tänkt på sedan gymnasietiden, men den är så himla fin. Lite angsty, men så fin.
 
Avslutade dagen på en solig altan med massor av god mat och perfekt kladdkaka.
#Blogg100, Dagbok, TV | #Blogg100, Game of Thrones, Kent | |
#1 - - Moster:

Åh jag har löst alla hundra! Vill gärna fortsätta läsa...:)

Ps; kladdkakan var verkligen supergod 👏👏#stoltmoder

Svar: Det kommer mer, tänkte bara Aten paus på några dagar. :)
Josefin

Upp