Do you wanna build a snowman?

Varmt och fint är det. Och det är faktiskt sommar officiellt nu. Hej, juni. 
 
Jobbat. Gnällt över att jag behövde jobba. 
 
Efter jobb: Fryspizza, glass, Frozen. Bra tema, eller hur? 
 
Nu: Kanske lite godis om jag inte mår illa efter maten och glassen. The Office. 
#Blogg100, Dagbok, Film, Jobb, TV | #Blogg100, Frozen, The Office | |
#1 - - Linda:

Haha! Jag har med ätit glass och fryspizza (min andra nånsin) idag.

Svar: Haha! Fryspizza är jättegott om man äter det sällan. :)
Josefin

#2 - - Mamma:

Nästan ett helt paket gräddglass här...mums

Svar: Jag klarade en halv Ben & Jerry Halfbaked.
Josefin

#3 - - Moster:

I dag testade Hannes och jag den nya yoghurtbaren i Kungsbacka. Som jag misstänkte gillade jag frukten mer än glassen, men konceptet är ju hur kul som helst och jag tyckte att Lakritssmaken var helt ok. Jag ger den 🍨🍦🍧🍡av 5 glassar.👍😀

Svar: Har hört talas om den! Ska försöka ta mig dit en fin lördag eller söndag. :)
Josefin

Upp