I know I've got what it takes

Jorå. Fixade Vårruset, fixade att "springa" (krypjogga) alla fem kilometer. På 38:59. Ingen fantastisk tid om man nu bryr sig om det, men kul att ha något att mäta mot om jag springer nästa år och förhoppningsvis blivit lite bättre. :)
 
Dagens Game of Thrones var bra, men det hände inte så mycket i det här avsnittet heller... Mycket snack och politik. Men äntligen det som jag väntat på så himla länge: GATISS!!!! En liten roll i en liten scen, men rollen passade honom SÅ bra. 
 
Loke kom hit efter skolan och tittade på The Day of the Doctor (som verkar hålla för hur många tittar som helst), och sen spelade vi Doctor Who-yatzy en gång innan jag fick skicka hem honom och göra mig redo för rusandet. 
 
Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan jag somnar. 
#Blogg100, Dagbok, Doctor Who, TV, Träning | #Blogg100, Doctor Who, Game of Thrones, Mark Gatiss, The Day of the Doctor, Vårruset | |
#1 - - Linda:

Hurra för dig!
Nästa gång kanske jag vågar följa med :)

Svar: Klart du gör! Dra ihop ett lag så ni får picknick, det borde du hinna på ett år. :)
Josefin

Upp