Kvällens tankar

Älskar torsdagkvällar. Eller, älskar att det är Hela England bakar på torsdagkvällar. Idag hann jag dessutom se Vem vet mest också. Egentligen hade jag tänkt ge mig ut och springa däremellan, men jag är fortfarande ganska öm sedan i måndags och har små förkylningskänningar, så jag bestämde mig för att skjuta på det en dag eller två eller tre. Så skönt!
 
Biljetten till Bråvalla är bokad och betald, och det känns så himla kul med något lite större att se fram emot innan semestern. Trots att det egentligen inte ens är så många band jag gillar... Ah, tält och lera... :)
 
Läste att Goslings film med Matt Smith har bytt namn från How to catch a monster till Lost river. Hur tråkigt är inte det?! How to catch a monster låter som en udda och spännande film. Lost river låter som vilken halvkass thriller som helst. 
 
Imorgon är jag ledig. Så himla gött. Måste dock gå upp tidigt så jag hinner tvätta, diska, och handla lite i Kungsbacka. Dagen kommer gå så sjukt fort. Sen är det plötsligt lördag och då är det jobb ett gäng timmar, följt av frivilligtjänst på 50-årsfest. Plus att man får äta godis på lördagar. :)
#Blogg100, Dagbok, Doctor Who, Film, TV | #Blogg100, Bråvalla, Bråvallafestivalen, Doctor Who, Hela England Bakar, How to Catch a Monster, Lost River, Matt Smith, Ryan Gosling | |
#1 - - Mamma :

50-årsfest? Vems?

Svar: Johannas pappas.
Josefin

Upp