I KNOW WHO KILLED DANNY LATIMER. But I won't ever tell you.

Onsdag och torsdag förra veckan fick min blogg plötsligt fler besökare än annars (vilket inte säger speciellt mycket, med tanke på att jag sällan har mer än 4-5 läsare). Varför? TV4 visade Broadchurch, och många nyfikna försökte fuska sig fram till svaret på mordgåtan genom att googla - och hittade hit. Himla tur att jag faktiskt aldrig skrev ut vem som gjorde det och varför. :)
 
(Fast det är faktiskt helt möjligt att googla sig fram till svaret. Det är inte ens svårt. Men det är inte värt det. Så gör det inte.)
 
Sen sist har jag sett massor på Breaking Bad. Hann faktiskt med en hel rewatch innan säsong 5b började. Det behövdes. Och alltså... det är ju en så sjukt bra serie. Vi har fått tre nya avsnitt nu, och efter att jag sett dem har jag suttit kvar i soffan och varit helt tagen. Allt är så snyggt. Allt är så spännande. Alla karaktärer känns så... möjliga. Så trovärdiga. 
 
Råkade även sätta igång LOST igen, för... jag vet inte ens vilken gång i ordningen. Säsong ett måste jag ha sett åtmonstone fem gånger innan. Och det är fortfarande lika bra som första gången jag såg det... Underbart. Såg just avsnittet "Do no harm" och temat Life and Death, som spelades i bakgrunden, har aldrig varit mer relevant. Så här sitter jag med gåshud, liksom. 
 
Nu tar jag en liten paus från ön, och beger mig till The Rings of Akhaten istället, och låter världens bäste Doctor ge mig rysningar. :)
 
Dagbok, Doctor Who, TV | Arthur Darvill, Breaking Bad, Broadchurch, David Tennant, Doctor Who, LOST, Matt Smith | |
#1 - - Mia:

Hmm. Kanske att jag försöker igen då. I smyg.

Svar: Neeeej, gör det inte!!! :(
Josefin

Upp