Slutspurt.

Jobbat till 19:00. Hemma ca 19:30. I soffan 20:00. En timme med mat, avkoppling, Being Human och adressändring. Nu ska jag ösa ner alla eftersläntrarsaker i lådorna som snälla pappa lämnade i går kväll. Imorgon flyttar vi alla grejerna (förhoppningsvis) så det här är i princip sista kvällen här, även om jag kommer spendera en stor del av helgen här - med den hemska flyttstädningen... Går till jobbet halv åtta imorgon, så jag måste montera isär sängen innan jag går och lägger mig ikväll. Det blir trångt. Jättetrångt. Kanske att jag måste göra detsamma med soffan..?
 
Och just precis i slutet av "senaste" Being Human så dök världens bäste Mark Gatiss upp, och i previewen för nästa avsnitt ser det ut som att han är precis lika bra som han alltid är - och jag vet att jag inte kommer kunna se det förrän på typ söndag! So that sucks. Något att se fram emot åtminstone. Meen, å andra sidan tror jag att det är sista avsnittet som finns på Netflix. Sucks o.s.v. 
 
Okej. Sätt igång.
 
 
Dagbok, TV | #Blogg100, Being Human, Mark Gatiss | |
Upp