Solsken. I mitt sinne.

Det här var en bra dag. Jag orkade inte gå upp och tvätta håret, så jag låg kvar och snoozade 20 minuter extra. Och när jag gick upp och tittade mig i spegeln såg jag att jag hade en great hair day! Och det gällde även mina skeva ögonfransar - för jag lyckades faktiskt lägga på mascaran jämnt och fint för en gångs skull. 
 
Under förmiddagen dök det upp en person som jag hade en liten, liten flört med för ett tag sedan. Det var jag inte ett dugg beredd på, så jag blev typ helt skakig och nervös och generad. Gick och skvallrade för en kompis på jobbet som genast sprang för att se hur han såg ut. Och jag tänkte: Vilken tur att han kom idag när jag är snygg! 
 
På lunchen hämtade jag ett paket, med min nya tröja och mössa från me&i. Så fina! 
 
Resten av dagen gick ganska lätt, och väldigt snabbt. För jag hade bytt bort ca fyra timmar och fick sluta halv fem. :) Åkte till Varberg med moster och kusin, åt sushi, lyssnade på Magnus Betnér som var lika bra och snygg som vanligt, åt mjukglass som jag spillde på min nya fina tröja :( och lyssnade på Iwan Rheon och John Mayer i bilen hem. 
 
Nu har jag sett avsnitt 3:03 och 3:04 av Game of Thrones igen för att få en liten Iwan-fix. ÅÅÅh I'm in love. Trots att hans karaktär är helt galen och elak och sadistisk. 
 
Nu ska jag väl sova då ja. För imorgon jobbar jag 9-19 och sen ska vi åka till stan och äta mat och dricka vin. Fast jag ska inte dricka så mycket vin för jag ska vara på jobbet klockan sju på lördag. :(
Dagbok | Game of Thrones, Iwan Rheon, Magnus Betnér | |
#1 - - Mia:

Vem Josse, vem???
Berätta!!

:)

Upp