Deep Breath

När jag var i London i höstas var jag med om massor av saker som jag aldrig kommer uppleva igen. Doctor Who-mässan i allmänhet, mina små korta möten med Matt och Jenna, min lilla pratstund med Nicholas Briggs, panelerna med doktorer och andra viktiga Who-personer. Jag såg en Dalek bli sprängd i bitar och en Cyberman gå igenom en vägg. Dessutom fick jag se ett rykande färskt avsnitt på bio, omgiven av andra Whovians. Och vet ni vad? Bioupplevelsen kanske faktiskt får en repris! 
   Första avsnittet i säsong 8 kommer sändas på bio. Än så länge har de inte talat om i vilka länder det ska visas, så det är bara att hålla tummarna för att Sverige dyker upp på listan, och att Bio Roy i så fall väljer att visa även detta. 
 
Just nu är det förresten bara 26 dagar och 5 timmar till sändning... 
 
Annars? Jo. Fint. Två semesterveckor kvar. :)
Dagbok, Doctor Who, TV | Bio Roy, Deep Breath, Doctor Who, Jenna Coleman, Peter Capaldi | |
Upp