The watchers on the wall

Ännu ett fantastiskt GoT-avsnitt. Trots att det liksom bara var 47 minuter på ett enda ställe, vid ett enda slag. Ingenting annat. Det var spännande hela vägen ändå. Det känns så kass att det nu bara är ett avsnitt kvar... Sen ska jag nog se om säsong fyra, för jag har säkert missat en del. Det gör man alltid. 
 
Snart sätter sista True Blood-säsongen igång. Det spårade ju för ett bra tag sedan, men kan ändå vara sevärt. Kommer inte ihåg vad som hände förra säsongen, dock..? Hoppas jag hittar en smidig recap någonstans. 
 
I förmiddags hämtade jag hö, och lämnade det i stallet. Det var varmt och sticksigt. När jag kom hem tänkte jag "Jag går ut i solen efter GoT," men då klippte de gräset här utanför, så jag stannade inne och kollade på The Office istället. Ungefär hela dagen. Tänkte gått en långpromenad också, men jag planerade inte riktigt så jag fick nöja mig med att gå till Konsum och handla lite mat. 
 
Så kan det gå. 
 
Och eftersom det är måndag idag kommer jag bergis ha jättesvårt att somna som vanligt. Men godnatt ändå.
Dagbok, TV | Game of Thrones, The Office, True Blood | |
#1 - - Linda:

Nu är jag ikapp på GoT ! :)

Svar: Så himla bra! :)
Josefin

Upp