Nu ligger jag efter!

Vi börjar med Who. 
 
Time Heist måste jag se en gång till, för jag var alldeles för trött första gången. Tänker dock att jag ska se om hela säsongen på en gång, och det har inte riktigt hunnits med ännu. Kanske idag. Det var i alla fall ett helt okej avsnitt, men jag har inte mer åsikter om det än så i nuläget.
 
The Caretaker gillade jag verkligen! Många av avsnitten den här säsongen har lånat saker från tidigare säsonger, och att Doktorn jobbade undercover på en skola var inte ett helt färskt koncept. Det fungerade dock väldigt bra, och för mig som verkligen gillar Clara och Danny Pink var det mycket uppskattat att se mer av deras relation och samspel, och mer av Danny i allmänhet. Danny och Doktorn "upptäckte" varandra, och det slog gnistor. Kalla, mörka sådana. Intressant! 
 
Det gick rykten för ett litet tag sedan om att Jenna/Clara inte skulle vara med längre efter den här säsongen, men jag hoppas verkligen att de inte stämmer. Clara/Danny/Doktorn-relationen behöver mycket mer tid än så!
 
Annars? Den här veckan är jag förkyld. Det är inte roligt. Har varit i stallet på kvällarna så jag har inte haft tid att vila och kurera mig, så det är dagens uppgift.
 
Hm. Tanken var ett riktigt långt inlägg idag som en allmän catch-up, men tydligen hade jag inget mer att skriva om nu. Såå... see ya. 
Dagbok, Doctor Who, TV | Clara Oswald, Danny Pink, Doctor Who, Jenna Coleman, Peter Capaldi, Samuel Anderson, The Caretaker, Time Heist | |
Upp