Vilken dag! x2. Eller 3. Eller fler.

Fördelen med att jobba de här veckorna (när de flesta med normala jobb har semester) är att dagarna går sjukt fort. Vi få ordinarie som jobbar i kassan får ta hand om spel och post nästan hela dagarna, eftersom många av sommarvikarierna inte lärt sig det ännu. Idag lyckades jag sitta i kassan i en halvtimme. Dagarna innan har det varit ungefär likadant... Men som sagt. Dagarna går fort. Och de allra flesta av kunderna är sommarglada och trevliga, och det smittar av sig på mig och underlättar mitt jobb. 
 
Men jag är så trött när jag kommer hem på kvällarna! Idag jobbade jag mellan sju och två ungefär, och efter att jag kom hem har jag kollat på Breaking Bad typ hela tiden. Sov en stund på soffan också. Så jag missade nog ett avsnitt, men jag har ju sett det innan. No biggie. 
 
Igår var jag på räkfrossa på ett ställe i närheten. Snurrigt och vimsigt organiserat, men räkorna var goda, vädret var fint, och sällskapet trivsamt. Jag gick hem ganska tidigt eftersom jag skulle gå upp 05:45, men jag hann få i mig en hel del räkor i alla fall. :)
 
Imorgon börjar jag jobba klockan 14, så jag kan sova ut på morgonen. Så skönt! Ska nog orka ett avsnitt av Skins nu innan jag somnar. Tror jag. 
 
Det här var ett tråkigt blogginlägg. Men nu har jag lagt så mycket tid på det så jag får lägga upp det ändå. 
Dagbok, TV | Breaking Bad, Skins | |
Upp