Make the bad man fly

Det här är den sjätte dagen av min semester. Fortfarande drygt tre veckor kvar. Känns bra. 
 
Idag har jag knappt lämnat lägenheten... Jag var i tvättstugan tre gånger, men resten av dagen har jag ägnat åt Game of Thrones. Igen. Elva avsnitt idag tror jag. Jag såg säsong ett och två i vintras men hade ändå missat och glömt en massa. Nu känns det som jag har mer koll på allting. 
 
Och igår var det midsommarafton. Som vanligt samlades större delen av familjen/släkten hemma hos min storebror och grillade, sprang in och ut ur ladan för att slippa regnet, gnällde över att behöva dansa runt stången, och drack ganska mycket alkohol. Lite mer folk anslöt senare på kvällen, som vanligt, och det var då det blev roligast. :)
 
Tidigare i veckan har jag gjort ungefär lika mycket... En tripp till Varberg i måndags; träffade en kompis och hennes dotter, kastade sten i havet, gungade, och fikade. Lite IKEA-shopping i tisdags, fast jag handlade bara för några hundralappar. Galgar och skålar och sånt festligt. 
 
---
 
Ser på säsong två nu. Typ det bästa med säsong två är Jaqen H'ghar. A girl has a crush. 
Dagbok, TV | Game of Thrones, Jaqen H'ghar, Midsommar | |
#1 - - Mia:

Du skriver så bra Josse.

Svar: Tack! :)
Josefin

Upp