Hurra för mig!

Oj, vilken dag! 
 
Förmiddagen fick vara ganska lugn. Efter en lång sovmorgon letade jag fram senaste Game of Thrones (bra present, tack HBO) och åt lite halvlyxig frukost. Riktigt bra avsnitt, säger inte mer än så. Duschade, tvättade, städade lite smått. Loke kom och åt mat och kollade på LOST, mamma och Nova kom lite senare. Sen rullade det liksom bara på med allt, och resten av släkten kom efter fem ungefär. 
 
Fina presenter fick jag förstås! En blender med tillhörande frukt, ett våffeljärn som gör våffelpinnar, två tröjor, en skål, en fotobok med bilder från USA-semestern, pengar, presentkort, och så har jag säkert glömt något. Dessutom fick jag två paket från mig själv också - en svart långklänning från me&i som jag beställde för någon vecka sedan, och Desolation of Smaug på blu-ray. 
 
Nu sitter jag här med min tårtsvullna mage och mina disktorra händer och känner mig jättenöjd med dagen.
 
Tack! :)
 
P.S. Ser ut som att någon har läst ikapp sig på bloggen idag.. :P 
 
 
D.S. 
 
#Blogg100, Dagbok | #Blogg100, Game of Thrones, LOST, The Desolation of Smaug, The Hobbit | |
Upp