Let it go

Igår hade jag svårt att somna för jag tryckte i mig alldeles för mycket godis sent på kvällen, och i morse vaknade jag alldeles för tidigt. Somnade om en liten stund efter sju i alla fall. 
 
Tittade på Frozen, äntligen! Och den var så himla bra! Grät i början, förstås, och blev lite orolig för hur mycket allt skulle gå åt skogen eftersom Anna träffade "the one" så himla tidigt i filmen. Ungefär allt gick åt skogen. Älskade att de hade fjordhästar. :) Underbar musik.
 
Relaterat: Arthur Darvill (Rory) sjunger Let it go med modifierad text.
 
Kollade ett par avsnitt av Community också, innan jag bestämde mig för att gå ut i solen. Varmt och lugnt och skönt var det, men sen kom ett par grannar ut och placerade sig ganska nära mig, så då kunde jag inte riktigt slappna av längre. Gick in och såg på Community resten av dagen. Tog en liten promenad för att handla också, och ikväll har jag faktiskt varit ute på slingan. Heja mig. 
#Blogg100, Dagbok, Doctor Who, Film, TV | #Blogg100, Arthur Darvill, Community, Doctor Who, Frozen | |
#1 - - Tjatmoster:

Nu har Kp äntligen fått mig att se norska Ragnarök. Den var bra! En ganska spännande familjefilm med en svensk skådis en bit in i filmen som har varit med i danska Bron. Jag var nöjd och Kp glad att någon äntligen lyssnade på honom:)
En annan grej; insåg att Miranda är ju en av barnmorskorna i "Barnmorskorna East End-serien"
Alltså två skådisar på samma kväll och jag kunde säga från VILKA filmer jag kände igen dem. Oh my God, jag har typ blivit en cineast:)

Svar: Bra utveckling där! :) Och du kan ju hälsa KP att jag lovar att se på filmen.
Josefin

Upp