Nu är fuskveckan över. :(

Egentligen skulle det inte ens vara en fuskvecka, men det blev så ändå. I måndags fyllde jag år och då får man ju äta vad man vill. I tisdags firade jag med Carro och Linnea och då vore det ju oartigt att inte.. äta vad jag ville. I onsdags hittade jag i kylen en hallongrotta som jag fick i present och det vore ju oartigt att inte äta upp den. I torsdags fick vi tårta och bakelser på jobbet och då hade ju ändå halva veckan gått så då fanns det ingen återvändo. I fredags fanns det tårta och bakelser kvar, och så fick jag god mat och godis på kvällen. Igår var det lördag och då får man ju äta vad man vill. Idag var det lika bra att bara falla för frestelsen igen. 
 
Så idag åt jag glass till lunch, amerikansk diner-frukost till middag, och chips och choklad till kvällsmat. All in. 
 
Har tittat på The World's End ikväll. Jag visste ungefär ingenting annat än att det är del tre i cornetto-trilogin. Höga förväntningar. De nåddes. Superkonstig film. Men å andra sidan hade jag inte väntat mig något annat.
 
Sov. God natt. 
#Blogg100, Dagbok, Film, Mat | #Blogg100, The World's End | |
#1 - - Anonym:

Var äter man dinerfrukost?

Svar: Hemma. :) PS. Skriv gärna namn så jag slipper gissa vem det är. DS.
Josefin

#2 - - Mamma:

:)

#3 - - Mamma:

:)

#4 - - Mia:

:)

Upp