Tyst

Vissa dagar känns det som det kommer vara fysiskt omöjligt att vakna ordentligt och gå upp. Idag var en sån dag. Efter lite för många snoozningar kunde jag ta mig ur sängen till slut, och gå till jobbet. Och jag var ändå på bra humör ungefär hela tiden. Klockan två gick jag hem, hällde upp ett stort glas cola zero med is och lime och ett curly straw, och la mig i solen med en bok. För det var verkligen varmt. Nästan två timmar på filten blev det innan jag gick in. 
 
 
Tog på mig pyjamas och satte mig i soffan. Kollade lite Louis Theroux's Weird Weekends på Netflix, och sen såg jag Big
 
Jag ska nog läsa några sidor till innan jag släcker lampan och ger upp för dagen. 
 
 
Den här boken har stått i hyllan i nästan ett år, tror jag. Har bara kommit en liten bit förbi inledningen, men känner redan att den är fantastisk. Precis vad jag behöver. 
 
God natt. 
 
#Blogg100, Dagbok, Film, Jobb, TV | #Blogg100, Introversion, Louis Theroux, Netflix, Susan Cain, Weird Weekends | |
Upp