Ugglor

För några dagar sedan beundrade jag det fina uggleskalet jag hade på telefonen, som jag hade haft ganska länge utan att tröttna. I förrgår råkade jag paja skalet. :( Googlade mig fram till en sida med massor av fina skal och andra saker, och där hittade jag helt magiskt ett nytt skal med precis samma design! När jag kom hem från jobbet idag låg det (och två andra uggleskal) och väntade i brevlådan. :) Och så fick jag en kabel från siba också, och en liten tablettask. Tack! 
 
 
Observera att även hdmi-kabeln följer fågeltemat. :)
 
Nu väntar jag bara på andra halvan av fyndiq-beställningen - tre TARDIS-skal som förhoppningsvis kommer jättesnart. Gärna igår! 
#Blogg100, Dagbok, Doctor Who | #Blogg100, Doctor Who, fyndiq, fyndiq.se | |
#1 - - Ulrika:

Jag beordrar dig att även visa bild på DW-skalen sen!

Svar: Of course. :)
Josefin

Upp