The bear, the bear, and the maiden fair

Alltså jag älskar såna här dagar! Jag vaknade visserligen ganska tidigt, men sen somnade jag om och vaknade inte förrän vid nio. Stannade i sängen med datorn i knät (The Office) till tolv typ, sen förflyttade jag mig till soffan, kopplade datorn till tv:n och såg på nya Game of Thrones. Så sjukt bra! Åh, ni som inte ser den missar verkligen så mycket. Det är så fantastiskt hög kvalitet på varje avsnitt, och det känns jättejobbigt att det bara är två avsnitt kvar. Sen är det lång väntan. Igen. 
 
Hur som helst. Efter GoT och dess nagelbitande slut fortsatte jag med ännu mer The Office
 
Gick och handlade, diskade, gjorde sallad, kollade Vem vet mest och lite annat tjafs fram till klockan nio. Då blev det ännu mer nagelbitande till "hemmafinalen" av Biggest Loser. Lite besviken på att inte Emma vann, men Bartosz hade gjort ett grymt jobb och får absolut anses vara en värdig vinnare. Typ vinnare. Den riktiga finalen visas inte förrän imorgon, och då hejar jag på Martin, eller kanske Hristos. 
 
Hinner nog se ett avsnitt till av The Office innan jag måste sova. Kanske två. 
 
(Jag är fortfarande förvånad över att jag fastnade för Biggest Loser bara sådär...)
#Blogg100, Dagbok, TV | #Blogg100, Biggest Loser, Game of Thrones, The Office, Vem vet mest | |
Upp