Bokstäver och ord

Efter dagens avsnitt av Game of Thrones (more on that later, fast inte så mycket för jag vill inte spoila något) tweetade jag detta
 
 
och blev konfunderad när jag läste ordet halvvägs. Det kändes så ovant med två V på rad. Jag satt i någon minut och försökte komma på ord med två V, men lyckades inte. Googlade och hittade den här krönikan på ämnet, som åtminstone jag tyckte var väldigt intressant. :)
 
Game of Thrones då, alltså. Den här säsongen håller så hög standard så jag vet inte ens vad jag ska säga. Jobbigt att det bara är fem avsnitt kvar, för sedan dröjer det återigen tio månader till nästa säsong. 
 
 Resten av dagen idag: Troligtvis soffa, filtar, Community. :)
#Blogg100, Dagbok, TV | #Blogg100, Community, Game of Thrones | |
#1 - - Tjatmoster:

Nu försöker jag komma på något vitsigt sammansatt ord men kommer inte på ett enda... Men kul läsning! (Kulläsning skulle det kunna kallas:)

Svar: Jag försökte med detsamma nu, och lyckades inte heller.
Josefin

Upp