Förresten så längtar jag jättemycket efter nytt Doctor Who.

Det är så himla härligt med fint väder... Solen gör att allt elände känns lite mindre påträngande. 
 
Idag hade jag en linskoll inbokad hos optikern klockan tolv, så efter en liten sovmorgon sprayade jag mig full med SPF och åkte till Kungsbacka. Åt frukost på Espresso House (tror jag.. eller det andra stället som jag inte minns namnet på.. det som ligger i gamla Donken på Kungsmässan :P) och strosade omkring en stund och tittade på grejer. Hos optikern gick allt jättebra - inga problem med ögonen och jag behöver inte byta till starkare linser. :) Hittade tre billiga (99:-/st!) klänningar på Indiska... Hoppsan. Sen åt jag sushilunch och åkte hemåt. 
 
Stannade till på Konsum och skvallrade lite på vägen hem. Hemma blandade jag ihop lite frukt och bär och satte mig i solen, trots att det blåste lite småkyligt, läste en bok och hade det göttans. 
 
Efter det har jag suttit vid tv:n hela kvällen. Mest The Office, och så Vem vet mest och Biggest Loser (alltså, Andrea... blä.) förstås. Egentligen borde jag ha sett nya Game of Thrones också men det kom inget för det är Memorial Day i USA?! JA, MEN INTE HÄR I EUROPA SOM TYP ÄR WESTEROS!!!? :(
 
Jag har råkat fastna i ett nytt spel också. "Nytt" betyder i det här fallet att det är Candy Crush (som jag hyser stort avsky mot) fast i Frozen-format. Så himla fånigt...
#Blogg100, Dagbok, Doctor Who, Mat, TV | #Blogg100, Biggest Loser, Game of Thrones, Indiska, Kungsbacka, Kungsmässan, The Office, Vem vet mest | |
#1 - - Moster:

Äntligen fick jag äta sushi jag med!! Sushi för mig och Subway för Isak på en av de sköna bänkarna på Kungsbacka torg. Lycka👍

Svar: Härligt! Ännu en stor fördel med värme och fint väder - man kan äta ute var man vill! :)
Josefin

Upp