Heja våren!

Det verkar som den kan behöva lite hejaramsor. För våren verkat ha tryckt på snooze. 
 
Jätteslapp dag! Skulle egentligen ha sprungit i morse, men jag glömde det. Och kom på det när jag redan hade duschat. Det får bli imorgon istället, efter jobbet. Åt frukost sent och kollade på Community, handlade lite, och gjorde mig redo för en kväll i Varberg. 
 
Jag tog med mig jättemycket mat. För jag tänkte att om man är några stycken som ska grilla så kan man ju alltid bjuda på det som blir över. Det blev inte så. Vi var inte så många som grillade, och de andra ville bara ha korv, svamp, och lax. Så jag fick ta med mig broccoli, majs, och tomater hem igen. 
 
Och så brände jag grillspetten lite, för vi hade för bråttom när vi grillade. Så kan det gå. 
 
Två cider har jag druckit, på drygt två timmar. Drack upp sista för två timmar sedan. Känner mig fortfarande nästan smålullig...
 
Nattamat just nu: Grovfralla med tzatziki, och två bakistabletter i ett stort glas vatten. Jag borde verkligen inte kunna bli bakfull av detta. Time will tell.
#Blogg100, Dagbok, Mat, TV | #Blogg100, Community, Valborg | |
Upp