Många bra saker

Bortsett från vädret känns det här som en väldigt bra måndag, tycker jag. Sovmorgon, nytt Game of Thrones (thank you, Petyr), inte ett enda måste innan klockan två. Härligt! 
 
Jag har hunnit tvätta lite, och nu har jag varit i Kungsbacka en stund och bytt min trasiga väska, handlat på Body Shop, ätit sushi, bokat tid för linskoll, och köpt lite böcker. Inga onödigheter alls, ungefär. Det beror väl på hur man ser det, förstås... Hade tänkt rösta också, men så blev jag lite osäker igen så jag gör det på söndag istället. 
 
Hinner hem ganska lagom till Vem vet mest, och om regnet lugnar ner sig lite måste jag tvinga mig runt slingan åtminstone en gång. Och efter det blir det perfekt med en dusch innan Biggest Loser börjar. 
 
Egentligen hade jag tänkt se på Penny Dreadful också, ny serie på HBO nordic, men det får bli en annan dag. Trailern ser sjukt skum ut, och i rollerna finns bland andra Eva Green, Josh Hartnett, Timothy Dalton, och Billie Piper. Känns lovande! :) 
#Blogg100, Dagbok, TV, Träning | #Blogg100, Biggest Loser, Billie Piper, Doctor Who, Game of Thrones. Vem vet mest, Penny Dreadful | |
Upp