Robin Olséns charm

Jag är en riktigt dålig hundrabloggare för tillfället. Glömmer av att skriva och kommer ihåg det precis före läggdags. Har i alla fall haft en bra helg, och en alldeles fantastiskt slapp dag idag. Ätit skräpmat, suttit i sängen med datorn i knät alldeles för stor del av dagen, och i soffan framför tv:n nästan hela övriga tiden. Det behövdes, för nu har jag saker att göra precis varje dag i veckan som kommer. 
 
Kan ju dela med mig av det här dock, trots att jag tror att alla redan har hört det.  Robin Olsén, ordförande för SvP i Mora har inga konkreta siffror just idag. Jag har lyssnat på intervjun fem gånger och den är fortfarande lika rolig. 
#Blogg100, Dagbok | #Blogg100 | |
#1 - - Mamma:

Men dom kommer att rösta ja...

Svar: Det är så bra att veta var de står!
Josefin

#2 - - Linda:

Love it! Blivit extra förtjust när han sakligt(..) förklarar att partiet kommer rösta JA....
.... på de frågor de tycker är bra, när de kommer upp.

Svar: Jag tycker fortfarande det bästa är när man hör att han läser på pappret för att hitta svaret på en fråga (tror det handlar om hur många invandrare Mora tar emot) och han inte hittar något.
Josefin

Upp