Sjukt nöjd...

... med att vågen visade 64,9 imorse. Äntligen under 65, och därmed har jag officiellt gått ner 15 kg! :D
... med min nya klänning som jag köpte i måndags och som passar perfekt.
... med att jag har fått en ny favoritpodd! No such thing as a fish med folk från (bakom kulisserna av) QI. 
#Blogg100, Dagbok | #Blogg100, No such thing as a fish, QI | |
#1 - - Mamma:

Heja dej...vet precis hur det känns!...och hur jobbigt det kan vara ibland...bra jobbat!

#2 - - Ulrika:

Vad duktig du är! Och vad gött det känns va? Det är nästan det bästa, att faktiskt ha lyckats med sitt mål! :) Heja dig!

Svar: Så gött! Egentligen är målet 60, men jag har inte så bråttom dit. Du har väl också gått ner ganska mycket?
Josefin

#3 - - Linda:

Fy fabian vad du är duktig !

Svar: Ja, alldeles fantastiskt bra är jag!
Josefin

#4 - - Moster:

Du är grym!!!

Svar: Eller hur!?!
Josefin

Upp